top of page
  • Michael Dickson

מייקל דיקסון זכה בפרס בוני ציון העולמי

"תרומה משמעותית לישראל"





פרס בוני ציון של נפש בנפש מוענק היום (שני) למנכ"ל StandWithUs ישראל, מייקל דיקסון, תושב רעננה. מדובר בפרס בתחום ההסברה שמוענק לדיקסון אשר פועל במטרה למנף את פעילות ההסברה הישראלית. דיקסון: "אני נרגש מאוד"


פרס בוני ציון ע"ש סילבן אדאמס יוענק היום למנכ"ל StandWithUs Israel, יליד בריטניה מייקל דיקסון הוענק בטקס השנתי של ארגון "נפש בנפש", יחד עם שבעה מצטיינים נוספים עולים מארצות דוברות אנגלית, אשר הוכרו כמי ש"תרמו תרומה משמעותית למדינת ישראל.


פרס בתחום ההסברה יוענק למייקל דיקסון, מנכ"ל StandWithUs ישראל, ארגון חינוכי בינלאומי ללא מטרות רווח, שהוקם בשנת 2001 במטרה למנף את פעילות ההסברה הישראלית בעולם למען הצדקת זכות הקיום של מדינת ישראל . 

מייקל דיקסון: "זהו מעמד מרגש ומכובד שאני חולק עם מייסדי ארגון StandWithUs, צוות העובדים, הסטודנטים והפעילים של הארגון שפועלים ללא לאות למאבק באנטישמיות ולתמיכה בישראל ברחבי העולם, בקמפוסים, בקהילות ברחבי העולם ובאינטרנט. לתרום למדינת ישראל ולעבוד עם הצוות שלנו כדי לעורר השראה בדור הבא זה כבוד ומשהו שאני מוקיר כל יום ויום". 

מנכ"לית ומייסדת ארגון StandWithUs, רוז רוטשטיין: "אנו כל כך גאים במייקל על כך שהוא קיבל את הפרס לו הוא כה ראוי, ועל כל הישגיו למען ישראל ועם ישראל! אנו זוקפים לזכותו את יוזמת הרחבת משרדינו בירושלים בו אנו משפיעים על אלפי סטודנטים מכל העולם מדי חודש. תכנית ה-StandWithUs Fellowship המתקיימת באוניברסיטאות ומכללות ברחבי ישראל שמייקל עזר לפתח, הוכתרה כהצלחה עם למעלה מ -2,000 בוגרים עד היום."

רוטשטיין מוסיפה: "מייקל הוא במאי מוכשר עם שפע של חזון, יצירתיות ונחישות שהשפיעו על הצמיחה וההצלחה המקומית שלנו. הוא אוצר אמיתי למשימתו של ארגון StandWithUs בתחום החינוך אודות ישראל והמאבק באנטישמיות".



8 views0 comments
bottom of page